pleiepenger, nav, løvemammaene

SKULLE HATT EN APPLAUSKNAPP!

Begeistringen over kom til uttrykk i et digitalt møte om NAVs tjenester til foreldre til syke barn. NAV lanserte en ny forbedring, og flere står for tur.

Det skriver MEMU, et nettmagasin for medarbeidere i NAV og alle andre som er opptatt av arbeid og velferd, i en artikkel om samarbeidet med bl.a. Løvemammaene i NAVs brukerpanel Team sykdom i familien.

Foto: memu.no

Et lite tekstutdrag fra artikkelen:

Og det var en ny forenkling av søknadsprosessen som fikk Elin Gunnarsson til å ønske seg en applausknapp.
– For oss som mottar pleiepenger betyr det mye at søknadsprosessen er så enkel som mulig, og jeg setter pris på at vi blir tatt med på råd, sier Gunnarsson.
Bettina Lindgren enig med Gunnarson. Hun er styreleder i organisasjonen Løvemammaene, som har engasjert seg sterkt i regelverket for pleiepenger:
– Det har stor nytteverdi for oss at vi får bidra i forbedringen av den digitale søknaden. Jeg blir stadig kontaktet av medlemmer som synes det er blitt så mye enklere å søke nå, sier Lindgren.

Les artikkelen i sin helhet her.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
Rull til toppen